Service - Επισκευή - Αλλαγή Πλακέτας Main Board Nintendo 3DS
Η πλακέτα (main board) του Nintendo 3DS μπορεί να έχει τα εξής προβλήματα:
- Να μην ανοίγει καθόλου το.
- Να έχουν αλλοιωθεί τα χρώματα στις οθόνες.
- Να κολλάει της ώρα που παίζει.
- Να κολλάει στο λειτουργικό
- Να μην λειτουργεί καθόλου
- Να μην βγάζει 3D φωτογραφίες
- Να έχει σπάσει από πέσιμο της συσκευής.
Αν εντοπίσετε ένα από τα παραπάνω προβλήματα τότε θέλετε αλλαγή της πλακέτα (main board) με μία καινούργια αντίστοιχη.
Η πλακέτα (main board) του 3DS μπορεί να χαλάσει από υγρασία, κακή χρήση ή από κάποιο πέσιμο της συσκευής.
Τα ανταλλακτικά που τοποθετούμε είναι γνήσια και συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας.
Η επισκευή μπορεί να γίνει και αυθημερόν αν υπάρχει η πλακέτα (main board) ετοιμοπαράδοτη κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, αλλιώς η επισκευή γίνετε σε 1 - 2 εργάσιμες ημέρες.
Αν δεν υπάρχει το ανταλλακτικό ετοιμοπαράδοτο τότε σας ενημερώνουμε για το πότε θα έρθει και πότε θα πάρετε την κονσόλα σας επισκευασμένη.
Το Service μπορεί να γίνει φέρνοντας τη συσκευή ο πελάτης στο κατάστημα, αλλιώς μπορείτε να καλέσετε την Γενική Ταχυδρομική (2104851100) για να έρθει να σας πάρει της συσκευή από το χώρο σας και να μας τη φέρει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σχετικά προϊόντα
Το καλάθι σας έχει ενημερωθεί
Πληροφορίες
Επισκευές
Τρόποι Πληρωμής
Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 2104010202 - 2110125418
Email: info@dualshop.gr
Κωνσταντινουπόλεως 64, Κερατσίνι, τκ: 18756
Αποστολή & Αντικαταβολή με την ACS σε όλη την Ελλάδα με 6 Ευρώ*.